Tuesday, October 27, 2009

Angan Ku....




 

 

Ini adalah salah satu minat aku. Dari kecik sampai sekarang.Cuma buat masa ni kemampuan ku untuk memiliki superbike masih lagi angan-angan. namun peluang aku untuk menikmati keindahan reka bentuk motosikal berkuasa tinggi tidak pernah aku lepaskan. Baru-baru ni aku berpeluang untuk pergi ke moto gp...
pe lagi dengan bantuan rakan-rakan.... snap sana snap sini... tu dia...
ada banyak lg... 
 
Aku masa kat litar sepang ni dah macam orang gila bila tengok macam-macam jenis motor. Dari superbike, scrambler hingga ke easyrider...Pergh... panas terik masa tu pun tak terasa. Alih-alih dah habis semua tempat aku dah ronda... Dalam masa yang sama, dapat gak berkenalan dengan peminat-peminat dan penunggang-penunggang motosikal berkuasa besar.
 
Lepas melawat gerai-gerai pameran masa untuk melihat aksi penungang bertaraf dunia beraksi mempamirkan kehabatan masing-masing. Paling aku kagum ialah penunggang negara yang tak mahu kalah mempamirkan semangat juang yang tinggi. Walaupun xdpt tempat yang terbaik, tetapi kedudukan ke 16 dan ke 20 dari 30 penunggang bertaraf dunia boleh membanggakan... tabik kepada anda berdua.... teruskan semangat Malaysia Boleh!!!....


No comments: